vrijdag 23 mei 2008

Al@din pimpen?

Beste collega's,

Wij weten niet hoe jullie tegen het promotiemateriaal en de site van al@din aankijken. Wij vinden dat al@din zeer dringend aan een pimpbeurt toe is. We draaien al 5 jaar en de lay-out is nog niet meegegaan met de tijd. Al@din moet er frisser uitzien, moderner en aantrekkelijker. We hebben er begrip voor dat er wordt vastgehouden aan de lay-out van bibliotheek.nl maar die uitstraling is nu eenmaal wat oubollig. Werk aan de winkel dus!

Groeten, Bibliotheek Haaksbergen

3 opmerkingen:

TienD zei

Helemaal mee eens. Wat mij betreft mag de site ook interactiever worden. Ik zou graag willen dat er meer te beleven is voor de klant. Dus bijvoorbeeld de klant inschakelen bij de beantwoording, een krakercompetitie,....
Wie vult aan?

Mark Deckers zei

Wat grappig. Ik heb bibliotheken gezien die zelf die Aladinschermen aanpassen. Ik heb me ook altijd verbaasd over het feit dat iedereen altijd verwijst naar bibliotheek.nl. Marc van der Meulen heeft dit volgens mij al vaker gepimpt.

Maar het meest aardig vind ik wel dat nieuwe aladin-chatschermpje dat ik bij bibliotheek.nl heb gezien. Soort widgetachtige opzet.

23 Dingen zei

@ Mark. Op 4 juni wordt er door het landelijk service managersoverleg besloten met welk chatprogramma de boel weer wordt opgepakt. Die je op de site ziet is de Qwidget van QuestionPoint.