Samen met collega Berla - aan het oefenen gegaan. We zagen verschillen met al@din:
*geen uitgebreide gegevens over de vraagsteller
*geen nummering van de vraag (voor snel terugzoeken)
*concept opslaan is niet mogelijk
*er zijn geen standaardscripts: veel vragen over de eigen bibliotheek en daarvoor lijkt een soort standaardantwoord te bestaan.
*geen mogelijk tot doorsturen naar een backoffice. Moet je bij geen gevonden antwoord na een half uur de workflow terugzetten op “Onbeantwoord”?
We zijn benieuwd naar meer Overijsselse ervaringen.
Groeten uit Zwolle,
Ineke Groters
*geen uitgebreide gegevens over de vraagsteller
*geen nummering van de vraag (voor snel terugzoeken)
*concept opslaan is niet mogelijk
*er zijn geen standaardscripts: veel vragen over de eigen bibliotheek en daarvoor lijkt een soort standaardantwoord te bestaan.
*geen mogelijk tot doorsturen naar een backoffice. Moet je bij geen gevonden antwoord na een half uur de workflow terugzetten op “Onbeantwoord”?
We zijn benieuwd naar meer Overijsselse ervaringen.
Groeten uit Zwolle,
Ineke Groters
1 opmerking:
Het is nog even wennen, maar de klant kan digitaal vragen blijven stellen aan de bibliotheek en ze ook zelf beantwoorden. Dat werkt gemakkelijk. We blijven natuurlijk zeer benieuwd naar de defintieve opvolger van Al@din. Is er al nieuws?
Een reactie posten